Carrière

Delen van kennis en vaardigheden doet Duthler Associates niet alleen met haar cliënten maar ook met de medewerkers. Persoonlijke en professionele ontwikkeling staan bij Duthler Associates centraal. Dat wordt gefaciliteerd en van iedere medewerker wordt verwacht leergierig te zijn, open te staan voor maatschappelijke ontwikkelingen en daaraan ook deel te nemen. Om dit mogelijk te maken is er vertrouwen nodig. Vertrouwen bij de medewerker dat stap voor stap kennis en vaardigheden vergaard kunnen worden en vertrouwen bij Duthler Associates dat de medewerker toegevoegde waarde kan blijven bieden aan cliënten.

 

Carrière maken binnen Duthler Associates begint met oriëntatie. Beseffen waar je bent, wat je kunt bijdragen en vervolgens bedenken waar je naartoe wilt. Hierbij hoort ook toegang tot de modulen van Duthler Academy. Duthler Associates biedt een structuur voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Desgewenst kan dat worden uitgebreid met een coach. Maar wat er ook wordt geboden, de kracht en de drive komt van de medewerker. Die geeft richting aan zijn of haar toekomst.

 

Duthler Associates verwacht dan ook nieuwsgierigheid en openheid om vraagstukken vanuit verschillende perspectieven in verband te zien. Een “open mind” voor innovatie. Willen en kunnen samenwerken met verschillende disciplines. En transparant zijn over wat je wanneer gaat doen en vervolgens doen wat je zegt.

 

Sollicitatie

Een medewerker draagt bij aan de “value propositions” van cliënten. De “value propositions” staan uitgewerkt op de website. Het is mogelijk symposiumbundels met artikelen waarin verslag wordt gedaan van dienstverlening op te vragen. Met behulp van deze informatie kan de medewerker zich een goed beeld vormen van Duthler Associates.