Syntegra houdt zich bezig met alles wat aan internet gerelateerd is en gekoppeld kan worden. Immers internet (data) zien we steeds meer als een dienst, zoals stroom en water. Met een integrale aanpak van verschillende behoeften, verkrijgen we synergie, zoals eindelijk één contact voor de klant.

In de toekomst verbinden we steeds meer apparaten thuis of op kantoor met een netwerk en het internet. Dit betekent dat steeds meer toepassingen ontstaan, zoals domotica en ‘Cloud Apps’. Maar naast de technische mogelijkheden veranderd ook de economische propositie. Niet langer investeren en onderhouden, maar diensten afnemen per maand en zelf maandelijks bijsturen en veranderen.

Met de technische mogelijkheden die internet biedt en het commerciële aanbod is de focus van Syntegra op advies (regie) voor organisaties en ondersteuning van gebruikers. Immers veel klanten weten niet wat er mogelijk is met internet en de Cloud en zoeken hiervoor ervaren adviseurs. Deze moet het geadviseerde ook zelf waar kunnen maken. Tenslotte gaat het in elke organisatie om wat de medewerkers er mee (kunnen) doen. Daarom heeft Syntegra een contact center waar u standaard van 08:00 – 20:00 terecht kan voor ondersteuning.

Binnen dit aanbod zien we op het gebied van ICT een drietal kernactiviteiten:

  • Infrastructuur
  • Cloud-diensten
  • Systemen