Social Media heeft de zakenwereld veranderd. Door individuen een stem te geven beïnvloeden zij bedrijven waarop zij omgaan met hun klanten, leveranciers en werknemers. Merken zijn gebouwd op service, loyaliteit en reputatie. Vandaag de dag is elke organisatie een sociale organisatie.

 

Het internet van de dingen (IoT) is de meest verstorende technologie ooit, met Gartner die meer dan 25 miljard aangesloten apparaten voorspelt tegen 2020. Hoewel die groei enorm zal zijn, maken de meeste organisaties al gebruik van IoT, zelfs als ze zich dat niet realiseren. Elke keer dat er een nieuw apparaat, machine of sensor aan een organisatie wordt toegevoegd, wordt dat bedrijf afhankelijker van het IoT en maakt het deel uit van de verstoring van het IoT.

 

Net zoals elk bedrijf een sociaal bedrijf is geworden, zal elk bedrijf een IoT-bedrijf worden. Toonaangevende organisaties zullen gebruik maken van beide, omdat Social Media en het IoT unieke bronnen zijn van enorme hoeveelheden waardevolle gegevens.

 

Het is bijna niet te geloven dat de meeste organisaties deze gegevens, en de diepe inzichten die erin zijn begraven, grotendeels negeren. Als u sociale gegevens en IoT-data combineert met uw traditionele gegevensbronnen, verrijkt u hiermee uw bedrijf en kunt u makkelijker nieuwe aanbiedingen en diensten voor uw klanten ontwikkelen.

 

Met andere woorden, het samenvoegen van Social Media en de IoT-wereld zal u in staat stellen om geld te verdienen, om geld te besparen en om uw klanten beter van dienst te zijn - het creëren van ongekende nieuwe inkomstenstromen, lagere kosten en een grotere merkloyaliteit en reputatie.

 

AGT is een pionier op het gebied van IoT en sociaal datamanagement, integratie van Big Data en geavanceerde analyses.

AGT heeft onze analytics op Social en IoT data ingezet en geïntegreerd met traditionele Big Data om te helpen bij het oplossen van uiteenlopende uitdagingen voor bedrijven en organisaties over de hele wereld, waaronder het verminderen van files, het voorspellen van overstromingen, het produceren van nieuwe mediacontent, het beter beheren van energieproductie en -verbruik, het bieden van nieuwe soorten ervaringen aan het publiek bij concerten en sportevenementen, het adviseren van boeren over het verbouwen van gewassen in de woestijn en het helpen van steden in verslimmen.

 

Het belangrijkste is dat de oplossingen van AGT onze klanten helpen om een betere en duurzame relatie met hun consumenten op te bouwen.

 

AGT is een particulier bedrijf met het hoofdkantoor in Zwitserland. We zijn met meer dan 50 nationaliteiten onder onze medewerkers trots op onze diversiteit.